Pohybová studia

Pohybová studia vám nabízejí širokou škálu aktivit zaměřených na rozvoj všestrannosti, koordinace a silové vytrvalosti. Studia jsou vybavena veškerými pomůckami, jako jsou bosu, gymbally, overbaly, expandery, kettlebely atd.

Trénink pro všechny

V pohybovém studiu si najde využití jak trénovaný sportovec, tak i úplný začátečník. Lektor vždy přizpůsobuje stupeň obtížnosti dle klienta a dbá na správné provedení cviku.

Multifunkční studio 1

První pohybové studio je všestranně využitelné od regeneračního protahovacího cvičení, přes funkční trénink, taneční prvky až po základy sebeobrany.

Multifunkční studio 2

Zrcadlový sál je vhodný pro bojové sporty nebo pro další funkční trénink.

 

NABÍDKA AKTIVIT

FLOWIN® funkční fitness, frikční trénink, plynulé pohyby bez doskoků a zatížení kloubů. Flexibilita, síla, balanc, core, koordinace, kompenzace, to vše je FLOWIN®

CHYSTANÉ LEKCE:

  • Lekce Flowin Basic,
  • Flowin pro pokročilé,
  • Flowin ve zdravotním cvičení
  • Flowin MaMi, lekce pro maminky po porodu (min. 3 měsíce) pro zpevnění postavy, nebolavá záda a dobrou náladu i kondici.

Pravidelně otvíráme kurzy pro nové začátečníky, nyní od 1. března 2018. Zájemci se hlašte zde.

 

Core trénink je speciální trénink určený pro posílení středu těla (core). Core (v překladu jádro) označuje svaly trupu v oblasti beder, pánve, břicha a kyčlí. Svaly středu těla se zapojují do každého pohybu, jsou zodpovědné za stabilizaci trupu při pohybu, udržují polohu a rovnováhu. U core tréninku se většinou využívají statická cvičení. Toto cvičení vede k zapojení hluboko uložených stabilizačních svalů. Při cvičení používáme různé typy pomůcek (např. gymball, TRX, bosu), lekce jsou doplněny o balanční cviky i o prvky cardia tréninku.

Tento druh cvičení nepředstavuje body-building, není to ani nová relaxační metoda a ani zdravotní nebo rehabilitační cvičení, přesto posiluje svalstvo, vytváří mentální rovnováhu ve všedních dnech plných stresových faktorů. Cvičení je určeno pro začátečníky, klienty s bolestmi zad, špatným držením těla, svalovými dysbalancemi či pro osoby, kteří chtějí zlepšit svoji kondici. Cvičení je postaveno především na prvcích využívajících vlastní váhu těla. Stavba hodiny vychází z 6 principů pilates: dýchání, koncentrace, kontrola, centrace, přesnost, plynulost.

Funkční trénink je zábavné, intenzivní, efektivní cvičení celého těla, při kterém se přirozeně zapojí do pohybu maximální množství svalových skupin najednou. Budujeme při něm celkovou kondici a kombinujeme různé tréninkové metody za doprovodu motivující hudby. Lekce zahrnuje cardio cvičení, prvky z tae-ba, relaxační cviky a především posilování na zvýšení síly, pohyblivosti, vytrvalosti a pružnosti. Cvičení je vhodné pro všechny (muže i ženy všech věkových kategorií), kteří si chtějí upevnit zdraví, sílu a celkovou kondici. 

Tabata je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá ze šesti až sedmi 20sekundových cviků prováděných na 100 %, proložených dobou odpočinku 10 sekund. Klíčem k efektivitě v Tabata cvičení jsou krátké intervaly odpočinku mezi cvičením.

Cvičení je zaměřeno na všestranný pohybový základ. Celkově je lekce zaměřena na redukci váhy (kondiční trénink), posílení středu těla pomocí balančních pomůcek či silově vytrvalostní trénink. Hlavním cílem je práce s vlastní váhou těla a poznání, že naše váha je nejúčinnější činka.

Cvičení se zaměřuje na správné vnímání těla, správné nastavení pánve, páteře a periferních kloubů. Dále na reedukaci nesprávných stereotypů a nácvik správného dýchání. Vychází z anatomie a fyziologie těla. Bere v potaz funkční a strukturální změny pohybového systému a zaměřuje se i na relaxaci. Využívá práce s těžištěm a gravitací. Zpevňuje střed těla čili břišní svaly, pánevní dno, záda a správné zapojení bránice - hlavního dýchacího svalu. Cvičení je určeno pro všechny věkové kategorie, sportovce i nesportovce.

Zábavná forma cvičení za doprovodu hudby. Jedná se o základní pohyby z různých stylů street dance. Cílem cvičení je uvědomění si vlastního těla a zlepšení koordinace a orientace v prostoru. Lekce může být vedena zábavnou formou tancování ve dvojici. Cvičení za doprovodu hudby zlepšuje vytrvalost a kondici, odbourává stres a navozuje uvolnění.

Lekce se zaměřuje především na benefity pro pohybovou soustavu. Cvičení je vhodné pro zájemce všeho věku i s případným pohybovým omezením (lekce vedena fyzioterapeutem). Zlepšuje pohyblivost, posiluje a stabilizuje tělo, pomáhá se zbavit bolestí zad a má velmi pozitivní vliv na psychiku (odbourává stres). Kurz využívá pomůcek pro správné cvičení bez rizika.  Možnost komentáře v angličtině (Possibility of English commentary).

Wushu je tradičním bojovým uměním a dnes zároveň i výkonnostním sportem. Bez ohledu na cestu, kterou si vyberete, pokud chcete cvičit dobře a lépe Wushu porozumět, je potřeba tvrdého tréninku, při kterém se zapotíte... ale na oplátku získáte něco výjimečného. Wushu vyžaduje vysokou preciznost, silnou vůli, trpělivost, pokoru, odolnost, sebedůvěru, poznání sama sebe a zodpovědnost. To všechno a mnohem víc se po určité době přenese i do vašeho osobního života a výrazně zlepší jeho kvalitu.

  • Protahování a cviky zlepšující koordinaci, rychlost a sílu
  • Základní údery a kopy, základní postoje a jejich kombinace
  • Základní sestavy (moderní Changquan a tradiční styly)
  • Pokročilejší techniky a sestavy
  • Základní dovednosti se zbraněmi (tyč, šavle, meč, kopí, devítičlánkový kovový bič, vějíř, dvojité šavle, dvojitý meč, dvojité háky atd.)
  • Nácvik aplikací ve dvojici pro lepší porozumění daných technik (lapy, pytle a další pomůcky)
  • Sestavy ve dvojici a ve skupině

Studium Taijiquan i ostatních stylů čínského bojového se dělí na několik fází. Prvním krokem je osvojit si správné držení těla, přenášení váhy, uvolnění a kontrakce správných svalů, správné provedení základních pohybů. Pokud má cvičenec chyby v základních pohybech, není dostatečně uvolněný atd., nedokáže správně dýchat, qi nebude plynule a efektivně proudit, a to mu nedovolí dostat se zase o úroveň výše. V začátcích je tedy kladen důraz na správné provedení všech základních pohybů. Techniky dýchání, spojení dýchání s pohybem těla atd. se do detailu probírá až po osvojení si těchto základních technik. 

Pohybová studia / rozvrh


Vybrat aktivitu


červenec 2018
  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne

Pondělí 16. 07. 2018

Volný vstup
Obsazeno
Pohybová aktivita
Pohybová aktivita - obsazeno

Fotogalerie


AC BALUO na Facebooku

28. 6. 2018
Už jste to slyšeli? Naše centrum, kterému dal podobu atelier-r, je nominované na prestižní Česká cena za architekturu. Držte nám palce ;-)
26. 6. 2018
Naši partneři ze společnosti Sewio se umístili v TOP 10 firem v soutěži Startup roku 2018 dle Forbes Česko. BLAHOPŘEJEME! Společně s firmou Sewio totiž do konce letošního roku uvedeme do praxe nový software pro hodnocení pohybové zátěže u sportujících dětí a mládeže.#Sewio #UWB #ACB #FTK
26. 6. 2018
Vážení klienti, dovolujeme si upozornit, že z důvodu plánované odstávky a povinné technologicko-hygienické revize bude naše centrum ve dnech 1. až 10. července uzavřeno. Kromě těchto dnů k nám můžete zavítat po celé léto každý den od 8:00 do 20:30 ;-)
22. 6. 2018
Až si během soboty půjdete do pavilonu A vyzvednout své startovní číslo na #olhalf - Mattoni Olomouc Half Marathon 2018, stavte se u našeho stánku – je hned za rohem, zdarma vám změříme nejen tělesné složení ;-)
11. 6. 2018
Vážení klienti, rádi bychom Vám představili nové unikátní TRX Studio, které jsme pro Vás ve spolupráci s naším partnerem otevřeli minulý týden. Jedná se o první realizaci řady TRX Studio Line v rámci Česka a Slovenska. Zde nově probíhají veškeré lekce TRX a funkčního tréninku. Více informací na našem webu a FB stránce studia.
6. 6. 2018
Horká novinka v AC BALUO! S radostí si Vám dovolujeme oznámit, že naši registrovaní klienti AC BALUO mohou jako vůbec první v ČR využívat zdarma chytrých náramků SWIMTAG v našem testovacím bazénu. S chytrým náramkem si již nebudete muset pamatovat, kolik délek jste naplavali, kterým stylem, jak dlouho jste plavali atp.! Tyto a mnohá další data můžete sledovat přímo v bazénu nebo následně vyhodnocovat v jednoduché aplikaci v mobilu či na PC. #seeyourswim #Swimtag #prvnívČR #FTK #ACB Více informací se dozvíte na recepci nebo také zde: https://www.acbaluo.cz/blog/horka-novinka-v-ac-baluo-chytre-naramky-do-vody
4. 6. 2018
Ze sobotního 3D FITNESS kongres - 8. ročník Pohyb a zdraví 2018, foto Martin Višňa, Fakulta tělesné kultury UP
2. 6. 2018
Jeden záběr z 3D FITNESS kongres - 8. ročník Pohyb a zdraví 2018 aneb měli jsme u nás dnes trochu vydýcháno :-) P.S.: další fotky po neděli...