Nový odbavovací a rezervační systém!

1. 11. 2018    |    Délka čtení: 4 min
Vážení klienti Aplikačního centra BALUO,
 
 

s potěšením bychom Vás rádi informovali, že od pondělí postupně spouštíme nový rezervační a odbavovací systém, který nabízí komfortnější, rychlejší a přehlednější obsluhu nejen na naší recepci, ale také v nové klientské zóně, (kterou bychom rádi spustili ve středu 5. listopadu 2018).

Znamená to tedy, že Vaše odbavení na recepci bude od nynějška jednodušší, čímž Vám ušetříme Váš drahocenný čas a Vy tak budete moci služeb Aplikačního centra BALUO využívat efektivněji a naplno!

 

VÝHODY A NOVINKY NOVÉHO SYSTÉMU:

  • zcela nová klientská zóna(přehled o svém účtu, zůstatky kreditu, správa rezervací a další)
  • možnost úhrady služeb a nabíjení kreditu z pohodlí Vašeho domova (platby on-line)
  • podávání přihlášek a jejich hrazení přímo v klientské zóně na našem webu

 

Každému řádnému klientu AC BALUO dnes zašleme přístupové heslo do nové klientské zóny. Pevně věříme, že s novým systémem budete spokojeni a oceníte jeho výhody. V případě problému s přihlášením, nesrovnalostí na Vaší kartě atp., se prosím obraťte na e-mailovou adresu info@acbaluo.cz. 

 

Velice oceníme Vaši shovívavost k pracovníkům našeho centra při řešení nenadálých požadavků s ohledem na nový systém.

 

Děkujeme za pochopení.
 
 
Tým Aplikačního centra BALUO